Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • 2 months later...

Ryż z soczewicą. Gotujemy ryż z soczewicą w jednym garnku. Jak będą oba miękkie doprawiamy jakąś mieszanką przyprawową (curry/chmeli suneli/swańska sól/garam masala), solą i olejem (najlepiej takim nierafinowanym, rydzowym czy lnianym). Naprawdę szybkie danie, a zawiera dawkę węglowodanów (ryż), białka (soczewica) i tłuszczu (olej).

Warzywa z patelni: gotujemy makaron (dla lepszego efektu chiński), na patelnię wrzucamy kapuchę, selera, kiełki i w ogóle jakie tam nam warzywa w lodówce zalegają. Do miseczki lejemy troszeczkę sosu sojowego i oleju sezamowego (można też jakiś sos rybny/ostrygowy i tabasco, jak lubimy ostre). Do podgrzanych warzyw dajemy makaron, zalewamy sosem (powinno go być tyle, żeby cały sos obtoczył makaron i warzywa, bez wody na dnie). Nie aż tak szybkie, ale bardzo dobre. Jak wrzucimy coś strączkowego (kiełki fasoli, czy cieciorkę z puszki) to również będzie jakieś białko.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy